تریلری جدیدی از Metro Exodus با محوریت پیشرفت های گرافیکی موتور آنریل منتشر شد – هاست رایگان

ارسال شده توسط

طی رویداد GDC 2018، انویدیا و مایکروسافت از تکنولوژی تازه خود با نام «پایش همزمان پرتو نور» رونمایی کردند
طی رویداد GDC امسال، به کمک Nvidia RTX و رابط برنامه نویسی DirectX سازنده بازی Metro Exodus یعنی ۴A Games تریلری از این بازی را منتشر کرده که قدرت فوق العاده این تکنولوژی را نشان می دهد.

طی رویداد GDC 2018، انویدیا و مایکروسافت از تکنولوژی تازه خود با نام «پایش همزمان پرتو نور» رونمایی کردند. این فناوری گرافیکی بر اساس سری جدید کارت های گرافیک انویدیا یعنی Volta، طراحی شده و احتمال استفاده از آن در کنسول های نسل بعد نیز وجود دارد.

البته این تکنولوژی آن چنان هم جدید نیست اما تا به امروز استفاده از آن از نظر مالی به صرفه نبوده و به نظر می رسد در آینده نزدیک سرانجام شاهد آن در بازی های ویدیویی باشیم.

به طور خلاصه این تکنولوژی به موتورهای گرافیکی اجازه می دهد تا بازتاب همزمان (Real-Time) نور و سایه ها به واقعیت نزدیک تر از گذشته شوند، به طوری که در نتیجه استفاده از این فناوری، صحنه های گیم پلی بازی ها از فیلم های CGI بلاک باستر هالیوودی غیر قابل تشخیص می شوند.

پیش از این سازندگان بازی ها با استفاده از راه حل های مختص به خودشان یا نمونه های از پیش ساخته شده، زمان زیادی را صرف اطمینان از بازتاب طبیعی سطوح نسبت به نور می کردند اما این چالش با استفاده از تکنولوژی تازه انویدیا برطرف شده است.

هچنین سازندگان بازی تایید کرده اند که این تریلر، آزمایشی نبوده از فناوری پایش همزمان پرتو نور در Metro Exodus استفاده خواهد شد. طی همین رویداد، کمپانی اپیک گیمز توسعه دهنده موتور گرافیکی آنریل هم از آخرین پیشرفت های گرافیکی موتور آنریل در این زمینه، رونمایی کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *